پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پیام های کوتاه بامزه برای کسانیکه دوست دارند... به دیگران بفرستن

 

  • وفارا از ماهی یادبگیر چون وقتی از آب می بریاد می میرد. نه از زنبور عسل که وقتی از گلی خسته شد میره به سراغ یک گل دیگه. 
  • بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روز من روز دیدارتوست. 
  • اگرپدرتاج سر است سلطان قلبها مادرست. 
  • قسم به دوست پاکم به عشق تو هلاکم ای گل ریشه ریشه دوست دارم همیشه. 
  • هزار بار شاخاخ گل تقدیم به آیینه شکسته ای که لبخند تورا هزاربارتکرار می کند. 
  • گاهی اوقات باید کم باشی تا کمبودت احساس شود نه اینکه نباشی تا نبودنت عادت بشود. 
  • منتظر کسی باش که اگرحتی در ساده ترین لباس بودی حاضر باشد تو را به دنیا نشان بدهد و بگوید این دنیای من است. 
  • کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟ من که نه سنگ بودم نه کوه چرا تنها شدم؟ 
  • دیوانه را محبت آرام می کند مرامحبت تو دیوانه کرده است. 
  • هروقت تو زندگی به یک دروازه بززگ با یک قفل گنده رسیدی نترس وناامید نشو چون اگر قرار بود او در باز نشود جایش یک یوار بزرگ می گذاشتند. 
  • خواستن یک آرزوست واین آرزو عملی نمیشه مگر اینکه از فکربه عمل تبدیل شوه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد