پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

نمازعید

نمازشام

نیت کردم اداسازم نماز شام گیسویت

پریشان شد زپیشم اقتدای مصحف رویت

حضورکعبه را درخاطرم آشفته کرد آخر
نسیمی از خیال آمد و رفت سرکویت

هوای سجده های ناتمامی داشتم لیکن

فراموشم شدند ازجلوه های باغ ناجویت

نمیدانم چه میدیدم چه میکردم چه میگفتم

همین دانم که در پیچیده بودم با سرمویت

به آهنگی سراپا آرزوتمهید میجستم

که تا بشکسته بالی را بپرواز آورم سویت

قیام و قعده ام بودی رکوع و سجده ام بودی

نماز شام را کردم ادا پهلو به پهلویت

ملک بود و مقام قدس عاصی بود و آزادی

قیامت سجده میزد برجناب حضرت رویت

عید فطر روز تولد دوباره انسان است 

روزهای عید سعید فطر را بر همه ی مسلمانان روی دنیا از تهی دل شادباش و تبریک عرض می دارم و امید وارم هستم ایام به کام تان باشد.
عطر دل‏انگیز ایمان در دل‏ها به مشام می‏رسد. گلبوته‏های صبر و مبارزه با نفس در جان‏ها شکفته می‏شود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد. هر چه اعمال نیک، تقوا و پرهیزکاری انسان بیشتر باشد، در روز عید به خدا نزدیک‏تر و عطر و بوی عید برای او دلپذیرتر است. عید فطر زمان شکفتن گل‏های ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاخ روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته‏اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده‏اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‏اند. آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.