پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

اندیشه ُ های سعدی

 اندیشه ُ های سعدی

هر که علم خواند و عمل نکند بدان ماند که گاو راند و تخم نیفشاند.

درویشان را دست قدرت بسته است و توانگران را پای ارادت شکسته.

سیم بخیل وقتی از خاک بزر آید که رو در خاک رود.

اگر جور شکم نبودی هیچ مرغی در سایه دام صیاد نیفتادی بلکه صیاد خود دام ننهادی.

اندیشه کردن که چگویم به از پشیمانی خوردن که چرا گفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=734

سلام دوست عزیز.وبلاگ جالبی داری.دوست عزیز مایل هستی از وبلاگت کسب درآمد داشته باشی؟نیاز به کار خاص و مشکلی نیست. یکی از معتبرترین سیستم های کسب درآمد اینترنتی در ایران سیستم اکسین ای دی اس هستش که صاحبان وبلاگ ها و وبسایت ها می تونن با عضویت در اون و قرار دادن تبلیغاتاش در وبشون به ازای هر کلیک تا 80 تومان در بیارن.پس ببین که کاری نداره و فقط کافیه که یک بار عضو بشی و بعد کد تبلیغات رو در وبلاگت بگذاری که کل این مراحل 10 دقیقه هم طول نمیکشه.حتما می پرسی چی به من میرسه.من با این کارم چون شما رو به این سیستم معرفی میکنم 100 تومان به من میده و بعد به ازای هر کلیک از طرف بازدیدکنندگان تو 5 تومان هم به من میده.بدون این که چیزی از پورسانت تو کم بشه.پس بهتره هر چی زودتر عضو بشی و با قرار دادن تبلیغات و هم معرفی سایت به بقیه یک درآمد ثابت ماهیانه داشته باشی.تو می تونی تبلیغات ها رو در 6 وب مختلف قرار بدی. با یه محاسبه سرانگشتی میفهمی که چه قدر میشه در آورد.تازه یه چیزی....یک مسابقه 3 میلیون تومنی هم برگزار شده و جایزه ویژش برای نفر اولی که بیش ترین کلیک رو داشته باشه 700000 تومان هست.تازه این سیستم کلی ابزار برای وبلاگ نویسا مثل چت روم برای وبلاگ و وبسایت و پیج رنک و دیکشنری و .... فراهم کرده.پس تا دیر نشده عجله کن.ممنونم.
لینک عضویت : http://www.oxinads.com/?a=734

احمد بلال یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.ahmadbilal.blogsky.com

سلام هیبت اله جان عزیز !
ویبلاک خیلی ها زیبا دارید که با مزین به مطالب عالی و مفید میباشد که آینده خوبی را دارد . من نیز تبادل لینک کردم میتوانید که در ویبلاک من ملاحظه نماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد