پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

شعر

لطفاٌ رباعیات فوق را مطالعه کنید و درمو رد آن نظر خودرا با من شریک سازید!                             

یارب بگشای برمن از رزق دری

بی منت مخلوق رسان ما حضری

از باده چنان مست نگه دار مرا

کز بی خبری نباشدم درد سری

رباع فوق از کیست؟ (                 ) شما می توانید که دانش خودرا آزمایش کـــــــــــــنید.

دریاب که از روح جدا خواهی رفت       ***   در پرده اسرار خدا خواهی رفت

خوش باش ندانی زکجا آمدی  ***      می نوش ندانی به کجا خواهی رفت

من ترک همه کردم و ترک می نی

ازجمله گریز پاشدم از وی نی

آیا که بود آنکه من مسلمان گردم

پس ترک می مغانه کردن هی هی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

بازم ندونستم اولی از کیه ولی دومی از خیام بود.
راستی به وبلاگ من هم بیا... خوشحال می شم. فقط نظر یادت نره.

علی جون خیلی مایلم که به وبلاک شما سری بزنم اما اون با یک سایت دگر لینک دارد یا چطور ؟
هیبت اله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد